Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Aj aj aj....

Av Birgitta - 13 januari 2010 07:55

...det bultar och det bankar................i skallen alltså. Har en djävulsk huvudvärk med lite lätt illamående. Kul?? Nix inte ett dugg  


Till råga på allt så har jag tid i tvättstugan i eftermiddag - måste tvätta för nu börjar det sina i´garderoben hos mig och Anton har inte så många kallingar kvar i sin garderob. Måste gå - kan inte räkna med någon hjälp från M heller - möjligtvis så kanske han hämtar en en kasse eller två när han kommer hem från jobbet, beror på vilket humör han är på. Han tycker ju att jag inte ska tvätta så mycket men vad fan, tar man bara lite tvätt varje gång man tvättar så växer ju tvättberget hela tiden. Hatar att se en massa skitig tvätt torna upp sig i badrummet.


Anton och E hade jättekul igår - de filmade varandra och Mimmi var med på ett hörn hon med. Som tack så kissade hon i Antons för dagen nybäddade säng men som tur var så blev det inte blött i hela sängen.


Måste börja göra mig i ordning - ska ner till stan och köpa hem hö till Mimmi för det finns inte så mycket kvar. Rätt så kallt ute - minus 10 - men ju kallare desto mindre halt ute konstigt nog.


Blir nog fler inlägg senare idag - bara skallebanken försvinner.


See ya

 
 
Jenny

Jenny

13 januari 2010 16:04

Hoppas huvudvärken har försvunnit och att du fått tvätten gjord. Här hemma har jag också ett berg...med rena kläder visserligen. Jag avskyr att vika rena kläder, hihi. Men det måste jag ta tag i ikväll.

Kram!!

http://www.barnlangtan.se

 
Uffe

Uffe

15 januari 2010 02:11

Tjena!
läget? Här är allt bra...mycket snö just nu......

MVH uffe

http://http:/www.freewebs.com/uffeballaballa

 
Ellen

Ellen

18 januari 2010 09:41

Ja kladdkakor är nästan aldrig fel....

Ja vart finner ja mina recept??

Vissa får ja av släkt o vänner...medans andra recept hittar ja i tidningar o på nätet...

En sida som ja nyligen har funnit är Tasteline...där finns det mycket gott....bl.a denna kladdkaka ja skrev...

Men som sagt...på nätet kan man finna mycket farligt gott men tyvärr ack för farligt för figuren....:-(

Men nån gång ibland så kan man att lyxa till det...antingen om man får besök eller som fredag/lördgasmys....

Kram o hoppas du tycker om kakan...

P.s Prova att göra godismuffins....finns på min blogg under recept...det är kladdkaka i muffinsformat...gudomligt goda.. vill bara ha mer....men de är bäst om man äter dem lite halvfrusna...D.s

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ellen

Ellen

19 januari 2010 10:17

Hej hej!

Du har inte skrivit nåt på din blogg på några dagar så ja skulle bara kolla så att alt var bra med dig/er...

När går flyttlasset???

Hoppas att ni kan lösa det på enklaste sätt om vem som ska ha vad osv...

Kram o ha en bra dag

http://jagochlivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 28 augusti 2011 15:22

Söndag eftermiddag, solen skiner, Anton är med sin pappa och hälsar på hos sin farmor och farfar och jag sitter vid datorn och surfar. Har inte så många planer för resten av dagen men ska byta i Mimmis bur, tvätta en maskin, baka kladdkakemuffins eft...

Av Birgitta - 26 augusti 2011 16:12

Jösses vad länge sedan det var som jag skrev något här! Mycket har hänt sedan dess - mer än ett år har ju gått. Är fortfarande en glad singelmorsa. Har hunnit bli hela 50 år så nu har jag hamnat i livets nedförsbacke - trist men inte mycket man ka...

Av Birgitta - 4 maj 2010 21:23

Har inte kunnat blogga på ett tag nu för handleden är inte helt ok än. Ska till arbetsterapeuten i morgon för träning av styrkan i handen men får se hur mycket träning det kan bli tal om - känner mig inte helt pigg för övrigt. Skulle tro att det är e...

Av Birgitta - 18 april 2010 07:53

Har varit och fått min handled undersökt. Vårdcentralen, röntgen, akuten tog en och en halv timme bara sammanlagt. Trodde ju att det var en stukning men icke sa nicke. Det var en strålbensfraktur och hade jag kommit fyra veckor tidigare så hade det b...

Av Birgitta - 4 april 2010 14:56

Till att börja med så vill jag besvara inlägget från "Bryr mig" - dvs från Carro eller Kattis! Det finns för det första orsaker bakom min värk och varför jag har svårt att bli av med den som jag inte vill gå in på här. Angående mina godis/chips/läskv...

Skapa flashcards