Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Birgitta - 26 augusti 2011 16:12

Jösses vad länge sedan det var som jag skrev något här!

Mycket har hänt sedan dess - mer än ett år har ju gått. Är fortfarande en glad singelmorsa. Har hunnit bli hela 50 år så nu har jag hamnat i livets nedförsbacke - trist men inte mycket man kan göra åt det ju.

 

Anton har blivit 12 och han växer så det knakar - snart ifatt morsan sin he he. Som tur är bara på längden  

 

Fullt så muntert är det inte på sjukfronten för min den men det skriver jag om i nästa blogg inlägg - orkar inte skriva om det just nu för det är så mycket att berätta.

 

Mitt intresse för scrapbooking håller i sig - kommer att lägga upp bilder på det jag gjort så småningom.

 

Läste igenom lite tillbaks vad jag skrivit och såg då att jag skulle spelat in Twin Peaks men det gjorde jag aldrig. Jag bestämde mig nämligen för att ge mig själv hela den serien på DVD i - 50-årspresent - FAST jag har inte vågat titta på den än och Anton är nog lite för ung för att se den än men men, någon gång ska jag väl repa mod och kolla på den ihop med ett gäng stora kuddar att gömma mig bakom

 

Idag är det 7 år sedan älskade pappsen dog. Kan inte fatta att det gått så lång tid. Saknar honom så men vet ju att han har det bra där hän är nu. Hans två systrar som fanns kvar har båda gått bort - den ena i augusti förra året och den andra i maj i år så nu är de samlade igen alla 7 syskonen med farmor och farfar som styr över dem med massa kärlek och humor.

 

Nä, nu orkar jag inte skriva mer för tillfället men det ska inte ta över ett år tills nästa inlägg landar här *fniss*

 

Saludos amigos!

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards