Alla inlägg den 16 april 2009

Av Birgitta - 16 april 2009 15:29

Kanonväder ute - strålande solsken från en molnfri himmel. Har dock inte kommit igång riktigt än med hemmasysslorna för jag vaknade med huvudvärk och ont i nacken - tyvärr alltför ofta nu för tiden. Ska nu ta och ringa till min läkare nästa vecka och boka in en tid för diskussion om remiss till smärtteamet här i Västervik. Har fått höra att det inte är säkert att de tar emot - de gör ett urval av de som behöver det mest och har tydligen inte plats för hur många som helst men men, fråga kan man ju alltid göra och hoppas på det bästa.


Kom bara ett kuvert med 4 vykort idag men det var motiv från Nashville så det blev jag jätteglad över för jag hade bara ett fåtal från USA innan. Lär nog komma ett gäng vykort i morgon misstänker jag plus att jag ska betala in ett gäng vunna vykortsauktioner i morgon så de lär väl komma i början av nästa vecka. Alltid kul att få nya till min samling.


I morgon ska ju Anton och jag till mamma och lillsis. Anton har lovat att han ska skrämma dig syrran he he. Får väl se vem som skrämmer vem - blir väl jag i vanlig ordning som blir skrämd *fniss*


Nä, nu måste jag ta itu med att grädda pannkakor åt Anton - han har varit så duktig och knäckt äggen redan - utan att tappa dem på golvet eller lämna några skal i:-)


Kikar in framåt kvällen/natten.

Ovido - Quiz & Flashcards