Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Birgitta - 16 oktober 2009 15:15

Hej hej!Är hemma från sjukhuset nu sedan i tisdags men orkar inte sitta någon längre stund vid datorn så det får bli ett kort inlägg nu. Jag har haft rosfeber och i samband med det fick jag ett vätskande underben som gjorde att jag blev skickad direkt från vårdcentralen till akuten för inläggning. Hade en sänka som gick i topp - 200 stod den på och det gick inte att mäta högre. Normalt ska sänkan inte vara högre än 8! Hade stafylokocker så det blev en hästkur antibiotika intravenöst de första fyra dagarna och sedan tablettbehandling med penicillin vilket jag fortfarande äter tre gånger om dagen.Har dessutom tappat 8.5 kg på de här 2 veckorna som gått sedan jag blev sjuk - utan att göra det minsta i motionsväg - mycket kan tyckas men jag är glad att jag gått ner i alla fall.Skriver mer när jag orkar.Ciao från GittanPS: Bamsekramisar till Ellen och Jenny för era krya på mig-hälsningar.

Ovido - Quiz & Flashcards