Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Nu du Flingungen...

Av Birgitta - 4 februari 2009 15:17

...har du en lång rad med listor att gå igenom hehe.


Du tycker ju att jag skrivér så korta inlägg hehe.


Nä, nu ska jag ta och logga ut för nu måste jag diska och sedan ska jag packa ner mer julsaker - har så sakta kommit igång med det och packat ner en banankartong hittills plus att jag har plockat ner ljusstakarna från fönstren så inte folk ska börja undra om vi har tomtar på loftet *ler*


Tjingeling

 
 
Ingen bild

Flingungen

4 februari 2009 19:38

Ja, jävlar i havet... Var ju ett gäng... Men har du "snott" alla från mig, eller hittat egna på nätet? Bara så jag vet om jag behöver kopiera dem, eller ej? Tyckte inte jag kände igen precis alla... :-)

/Kram Flingungen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 28 augusti 2011 15:22

Söndag eftermiddag, solen skiner, Anton är med sin pappa och hälsar på hos sin farmor och farfar och jag sitter vid datorn och surfar. Har inte så många planer för resten av dagen men ska byta i Mimmis bur, tvätta en maskin, baka kladdkakemuffins eft...

Av Birgitta - 26 augusti 2011 16:12

Jösses vad länge sedan det var som jag skrev något här! Mycket har hänt sedan dess - mer än ett år har ju gått. Är fortfarande en glad singelmorsa. Har hunnit bli hela 50 år så nu har jag hamnat i livets nedförsbacke - trist men inte mycket man ka...

Av Birgitta - 4 maj 2010 21:23

Har inte kunnat blogga på ett tag nu för handleden är inte helt ok än. Ska till arbetsterapeuten i morgon för träning av styrkan i handen men får se hur mycket träning det kan bli tal om - känner mig inte helt pigg för övrigt. Skulle tro att det är e...

Av Birgitta - 18 april 2010 07:53

Har varit och fått min handled undersökt. Vårdcentralen, röntgen, akuten tog en och en halv timme bara sammanlagt. Trodde ju att det var en stukning men icke sa nicke. Det var en strålbensfraktur och hade jag kommit fyra veckor tidigare så hade det b...

Av Birgitta - 4 april 2010 14:56

Till att börja med så vill jag besvara inlägget från "Bryr mig" - dvs från Carro eller Kattis! Det finns för det första orsaker bakom min värk och varför jag har svårt att bli av med den som jag inte vill gå in på här. Angående mina godis/chips/läskv...

Ovido - Quiz & Flashcards