Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Host host snörvel snörvel

Av Birgitta - 11 februari 2009 15:03

Inget roligt als just nu:-(

Mår bara sämre och sämre för var dag som går - huvudvärk, värk i resten av kroppen, hosta, näsa som börjar rinna..

Är inte så ofta förkyld men nu verkar det ha slagit till ordentligt - Bläää:-(


Jag hade ju tänkt byta ut julgardinerna men de får vackert hänga kvar tills jag blir lite piggare. Jag har ju packat ner allt julpynt i alla fall:-)


Nä, nu ska jag försöka mig på att diska lite - blir lätt helt utmattad av att göra något men M diskar inte - men i gengäld så lagar han oftast maten så jag ska ju inte klaga.


Vad sägs om kycklingfilé, klyftpotatis, bearnaisesås, broccoli och haricot verts på lördag nästa vecka, Flingungen? Erkänn att det vattnas i munnen på dig he he. Det är vad som serveras då hade jag tänkt - sedan blir det snacks och lördagsgodis som vi inskaffar i vår Nettoaffär för du kommer väl skapligt tidigt på dagen (dock inte före 12 hehe). Ta med nattkläder för du sover väl över? Så hejar vi fram BWO!!!


Tjaba




 
 
Ingen bild

Flingungen

11 februari 2009 21:33

Ärade, dyrbaraste syster, du vet hur du skall få det att vattnas i munhålan... :-) Låter som en idealisk middag. Nyttigt också, om man bortser från klyftpotatisen och såsen då, men vad f-n, är ju lördag och både du och jag har ju varit duktiga, så det är lugnt...

Vi lär ju höras av innan dess, men ja, jag dyker nog upp skapligt tidigt... O självklart har vi båda förhoppningar om att B.W.O ska ha en riktigt bra låt och sopa banan med resten... Återstår att se... :-) Höres och tills dess ska vi båda krya på oss så mycket... /KRAMEN!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 28 augusti 2011 15:22

Söndag eftermiddag, solen skiner, Anton är med sin pappa och hälsar på hos sin farmor och farfar och jag sitter vid datorn och surfar. Har inte så många planer för resten av dagen men ska byta i Mimmis bur, tvätta en maskin, baka kladdkakemuffins eft...

Av Birgitta - 26 augusti 2011 16:12

Jösses vad länge sedan det var som jag skrev något här! Mycket har hänt sedan dess - mer än ett år har ju gått. Är fortfarande en glad singelmorsa. Har hunnit bli hela 50 år så nu har jag hamnat i livets nedförsbacke - trist men inte mycket man ka...

Av Birgitta - 4 maj 2010 21:23

Har inte kunnat blogga på ett tag nu för handleden är inte helt ok än. Ska till arbetsterapeuten i morgon för träning av styrkan i handen men får se hur mycket träning det kan bli tal om - känner mig inte helt pigg för övrigt. Skulle tro att det är e...

Av Birgitta - 18 april 2010 07:53

Har varit och fått min handled undersökt. Vårdcentralen, röntgen, akuten tog en och en halv timme bara sammanlagt. Trodde ju att det var en stukning men icke sa nicke. Det var en strålbensfraktur och hade jag kommit fyra veckor tidigare så hade det b...

Av Birgitta - 4 april 2010 14:56

Till att börja med så vill jag besvara inlägget från "Bryr mig" - dvs från Carro eller Kattis! Det finns för det första orsaker bakom min värk och varför jag har svårt att bli av med den som jag inte vill gå in på här. Angående mina godis/chips/läskv...

Ovido - Quiz & Flashcards