Alla inlägg under mars 2009

Av Birgitta - 4 mars 2009 22:03

...och tänkte att jag nog skulle ta tag i mitt bloggande efter att ha varit rätt så slö med den biten:-)


Har inte hänt så mycket här. Har dock fått hem en hel del scrapmaterial från Tradera plus lite läckra smycken (halsband, örhängen och armband) från samma ställe. Tack gode gud att Tradera finns - ett paradis för oss som inte har råd att unna oss lyxen att gå och shoppa i dyra affärer. Här kan man göra fynd på helt nya varor för en bråkdel av vad det skulle kostat i affären. Det finns säkert en del som är skeptiska till att betala en vara i förväg utan några som helst garantier för att den kommer i ens brevlåda men jag har genomfört runt 450 köp under de år jag varit medlem där och aldrig (peppar peppar...) blivit lurad eller besviken. Jag brukar alltid läsa säljarens omdömen innan jag lägger ett bud. Har vissa favoritsäljare som jag återkommer till som lägger upp scrapmaterial bl. a.. Gjorde kanonfynd förra veckan då jag lyckades buda och vinna tre auktioner med scrapböcker för tillsammans 150 kronor och det var inklusive frakt och var och en av dessa böcker kostar runt 150-200 kronor per styck!!!

Sådant gör mig jätteglad:-)

 See you later

Ovido - Quiz & Flashcards