Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Birgitta - 7 maj 2009 16:26

Idag tittade faktiskt solen fram ett tag och det var lite varmare ute men så kom det regn så klart fast mer som ett lätt duggregn.

Fick hem 100 vykort från Sverige på posten - ett Traderafynd. Var också inne på Röda Korset och hittade 19 vykort (fanns fler men jag hade inte mer kontanter på mig och man kan inte betala med kort. Jag har fyndat massvis med vykort på Tradera och hittills har jag inte fått några som jag har innan. Har som mål att få tag i vykort från varenda stad och ort i Sverige:-)


Anton kom hem från BU-teamet och de hade sparkat boll och han hade fått en boll på högra örat så han är lite röd där men han är inte den som klagar i första taget. Lite ont gjorde det dock sa han i alla fall.


Nä, nu ska jag surfa vidare ett tag.


Blir nog ett inlägg framåt nattkvisten:-)

Ovido - Quiz & Flashcards