Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Birgitta - 11 maj 2009 12:36

Nu verkar värmen vara på väg tillbaka - strålande solsken och 18,3 grader i skuggan. Hoppas det är lika fint väder uppe i Kolmården för där är Anton med sin klass idag. Han var så glad och stolt i morse för han fick låna med sig min digitalkamera. Han fick alldeles nya batterier plus 2 extra så han kan ta många kort. Det ska bli så himla spännande att se korten när han kommer hem i kväll.


i går eftermiddag och kväll bakade jag 100 kanel- och kardemummabullar, 73 matbullar och 22 chokladmuffins så att Anton skulle få med sig fika plus att jag stekte pannkakor i morse som han skulle ha med som lunch. Aj aj - det känns i axlarna, armarna, nacken och ryggen idag:-(


Strax är "Hem till gården" slut och då ska jag ta och röja upp i Antons rum - måste passa på när han inte är hemma:-)


Nä, nu måste jag ge mig in i röran i Antons rum:-)


Ciao!!!



Ovido - Quiz & Flashcards