Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Birgitta - 13 maj 2009 12:18

Jippi!!! Vad glad jag blev när Malena gick vidare och vilken visuell upplevelse hennes uppträdande var!!! Klänningen gjorde ju att det såg ut som om hon bara hade armar och huvud:-)

Gillade också Turkiets, Islands, Finlands och Maltas bidrag med. Ska bli himla spännande att se de övriga bidragen i morgon och se om Danmark och Norge också går vidare. Hur som helst så lär det bli spännande på lördag. Håller alla tummar och tår för Malena:-)


Idag skiner solen igen. Hörde en enda åskknall igår - årets första. Anton blev rädd - han tycker inte om när det smäller och dundrar. Jag är inte så där värst förtjust i åskan heller men är inte rädd för den.


Har förmodligen åkt på en muskelinflammation i högra axeln (troligtvis för att jag bakade i söndags men jag har haft det så ofta så jag vet att det går över. Har ju ont varenda dag i hela kroppen så det märks ingen större skillnad:-(


See you later

Ovido - Quiz & Flashcards