Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Birgitta - 27 januari 2009 12:23

..slänga mig i duschen och sedan ta bussen ner till stan för att ta ut pengar och sedan ska jag på möte till Antons skola. Efter det så ska jag hämta pussgurkan (Anton) hos mamma. Ska allra först kolla postfacket om det har kommit något till mig. Väntar på lite scrapbookmaterial jag vunnit på Tradera. Tänkte komma igång snart med scrappandet och har bestämt mig som projekt nr 1 att göra en scrapbook på Antons första år. Tänker så småningom göra en scrapbook för varje år i hans liv.

Jag kanske lägger upp alstren här varefter de blir klara - om jag blir nöjd med dem vill säga. Ställer ju mycket höga krav på mig själv och har en enorm prestationsångest.


Ps Flingungen:m Vem vet, det kanske blir något litet projekt på hårbollarna hehe.

See you later alligator:-)

Ovido - Quiz & Flashcards