Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Birgitta - 28 januari 2009 14:47

Stänga av datorn.

Diska.

Byta grafik och uppdatera på Antons hemsida.

Plocka undan alla julsaker här hemma och byta gardiner.

Gå och handla.


Men....har så ont i huvudet så det enda jag fixar att göra för närvarande är att diska och stänga av datorn - resten får vara tills senare i veckan. Handla får M göra - ska ringa hans mobil och säga åt honom det så han handlar direkt efter jobbet. Är så sugen på makaroner och korv stroganoff till middag idag men då måste M köpa hem falukorv.


Känns lite konstigt i kroppen - har mer värk än vanligt plus att jag är lite småsnorig - kan ev. vara en förkylning på gång kanske. Var ju hos mamma igår för att hämta Anton och hon började känna sig dålig. Flingungen bor ju i samma trappuppgång så hon kanske har smittat mamma. Det är ju influensatider nu - har i och för sig aldrig drabbats av de influensor som man blir så däckad av utan bara haft "vanliga" influensor tidigare så jag hoppas på att jag klarar mig i år med.


Fick några jättesöta diecuts med posten idag - de har jag vunnit på auktion på Tradera och det var jättegulliga nallar, passar ju perfect till första scrapboken om Antons första år. Kommer nog mer i brevlådan i morgon hoppas jag.


Nä ska nog ta och logga ut nu.

Tjingeling


Ps: Finns det någon som scrappar och har material att sälja billigt så tjoa gärna till här - allt är av intresse. Har även funderat på att börja med digitalscrapping så tips på gratissaker att hämta på nätet tas tacksamt emot:-)

Ovido - Quiz & Flashcards